Alla hjärtans dag

God morgon! 
 
Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp med tentaplugg och massa annat. I onsdags så var det ju alla hjärtans dag! Jag tycker det är så mysigt med den dagen, vet att många tycker att det är onödigt med dom här små högtiderna men inte jag. Dagen startade med att jag skulle skjutsa mamma till skolan för att få tillbaks min bil men jag blev kvar där med henne några timmar. Vi gick runt i klasserna och delade ut gelehjärtan och det var jättemysig stämning på skolan. Som jag skrivit förut så inspirerar min mamma mig jättemycket och det var superroligt att få vara på skolan en stund och "testa" på lite. Jag får så mycket ideér och inspiration till hur jag vill vara som lärare sen när jag är färdigutbildad. 
 
När Robin kom hem från jobbet så överraskade han mig med rosor och vindruvor. Han vet ju att jag inte försöker äta så mycket godis så det var verkligen helt perfekt. :) Vi gasade in till Gävle och satt oss på gallerian och åt lite mat. Robin tog en pizza och jag tog sushi. Perfekt när det finns massa olika att välja på! Efter maten gick vi till biografen och såg Fifty shades freed. Det har varit lite tradition för oss att se dom filmerna på alla hjärtans dag. :) 
 
Helt perfekt alla hjärtans dag med andra ord! Nu ska jag sätta mig en stund med tentan innan jag ska göra mig i ordning för begravningen. Ha en fin fredag allihopa. ♥
 
 
Allmänt | |
Upp