Ansiktsbehandling - Nya produkter

God morgon! 
 
Igår var jag på Ilinium här i Sandviken och fick en såå härlig behandling. Jag fick presentkort av Robin i julklapp på en Julspecial, så himla bra julklapp! Behandlingen inleddes med rygg- och nackmassage. Efter det fick jag en ordentlig ansiktsbehandling med rengöring, peeling, portömning och mask. Fransar och bryn färgades och jag fick handmassage medan masken verkade. Som sagt, så himla härlig behandling! Superskönt att bara få koppla av och ta hand om sig själv i 105 minuter. Det borde jag försöka göra oftare.  
Två produkter fick jag med mig hem efter behandlingen. Min hudvårdsrutin som jag haft innan har tagit slut och jag har faktiskt två uppsättningar från andra märken men dom tycker jag inte om.. Jag är så himla torr nu på vintern så jag vill ha ordentliga produkter som verkligen hjälper. Det blev en rengöring och en fuktkräm nu, är sugen på att köpa en peeling också som var superskön, men det får bli lite senare. :)
Har ni testat Exuviance? Jag har inte provat det märket innan men varit på flera behandlingar där dom använt det och har alltid tyckt att produkterna känts väldigt bra. 
 
Nu ska jag nog börja ta tag i livet lite. Måste duscha och börja packa. Ikväll åker nämligen jag och Robin till Orsa med hans jobb! Ska bli roligt. Jag ska eventuellt hinna in till skolan en sväng idag också, får se om snöovädret lägger sig. Vågar inte ut på motorvägen med min lilla Peggy om det ska fortsätta vara klass 2 varning. ;P Hinna köpa sockor måste jag också.. Som sagt, måste nog ta tag i allt nu. :) 
 
Kraaam ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Jag använder det märket sedan några år tillbaka och det är verkligen bäst! Jag har känslig hud så då passar det helt perfekt! 🙂

Svar: Roligt att höra! Ska bli spännande att testa det. 😊
Josefine

Upp