Onsdag

Godmorgon! 
 
Äntligen onsdag!! Som jag längtat efter den här dagen. Som jag skrivit tidigare så har jag dom senaste veckorna arbetat med ett hemskt grupparbete. Det har varit jättejobbigt, tufft och tagit all energi, har känt mig lite off under den här tiden. Igår var det dags för presentation och jag ska vara ärlig och säga att det kändes inte så bra. Vi blev iaf godkända och det är huvudsaken. När jag kom hem från presentationen igår däckade jag på soffan direkt. Hade sån otrolig huvudvärk, förmodligen på grund av all stress som presentationen förde med sig. På kvällen åkte jag till farmor iaf med pappa och Jacob, hon fyllde 62 år igår så vi firade henne. ♥ Vi åt tacos och tårta och det var som alltid så mysigt att umgås bara vi. Huvudvärken släppte efter vi hade varit där så det var superskönt. 
 
Idag har jag en "ledig" dag och det känns som att det var alldeles för längesedan. Jag ska fixa mormors naglar efter 15 annars har jag inga planer. Så himla skönt att få en slappdag efter igår. Jag startade dagen med min favvosmoothie och nu har jag tagit en lååång dusch. Perfekt start! Nu ska jag nog bara slappa lite. Tänkte gå ner på stan en sväng lite senare. Ska kika efter en alla hjärtans dag present till Robin, hoppas bara att jag hittar det jag tänkt ut. :) Ska även se om jag kan hitta någon fin svart klänning. Nästa vecka är det begravning för farfar. ♥ 
 
Hoppas ni får en härlig onsdag, det tänker jag ha! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Åsa Berger:

Åhh. Jag vet. Känner likadant. Men vi blev godkända iaf. Kram

Svar: Precis, det är ändå det viktigaste! Kram ❤️
Josefine

Upp