Church Street

(null)

(null)
Hej på er! 

Äntligen fredag! Har känt mig så stressad den här veckan, är mycket i skolan just nu.. Stressen kommer nog sitta kvar ett tag dock då vi har ett grupparbete till fredag nästa vecka som känns väldigt svårt. Skönt iaf att vi är i grupp, hade nog inte klarat av det själv.

Idag startade jag dagen med att äntligen få in en uppsats som jag har haft som rest. Efter det slappade jag på soffan bara innan Robin kom hem från jobbet. Vid halv fyra åkte vi in till Valbo för att gå en snabbis på Ikea och sen åkte vi in till Gävle där vi skulle äta på Church Street. Robin frågade mig tidigare i veckan om han fick bjuda mig på middag och det tackade jag sjävklart inte nej till. ❤️ Det var längesedan vi gjorde något bara vi två så det var mysigt! God mat som vanligt på Church Street. Robin åt Breast  of Chicken (som han alltid gör 😜) och jag åt Club Sandwich. 

Nu ligger vi båda med matkoma i soffan. Blir nog bara soffhäng resten av kvällen. Hoppas ni haft en härlig fredag och får en mysig kväll!❤️


Allmänt | |
Upp