Veckans vikt x2

Hej! 
 
Nu var det längesedan som jag skrev något här! För en vecka sedan så somnade min farfar in efter många år med Alzheimers. Jag har inte känt förrän nu att skriva om det och har heller inte känt för att skriva om annat och låtsas som ingenting. Så det fick bli en liten paus helt enkelt. Under veckan som varit har jag försökt spenderat så mycket tid som möjligt med familjen. ♥ 
 
Något jag saknat lite är att skriva om veckans vikt. Det pushar mig själv lite att få ut det offentligt, på något konstigt sätt. :) Det har iofs gått väldigt bra dom här 2 veckorna trots att jag inte skrivit något om det. Inför förra veckans vägning kände jag mig väldigt lugn. Det kändes i kroppen att det skulle bli ett minus på vågen. Och det blev det! -1kg och vågen landade på 65,1 kg. Sååå himla roligt! Den här veckan kände jag mig lite mer osäker, hade inte samma känsla i kroppen men hade hållt mig bra inom "budget" och inte fuskat något. Vågen stannade på 64,7 kg vilket innebär -0,4 kg. Riktigt skönt! Jag har ju skrivit tidigare att det har känts lite sådär med nya systemet Flex, men nu känner jag att jag börjar komma in i det. Det känns så bra när jag sköter kosten ordentligt och det visar sig på vågen också. Nu har jag gått ner totalt 7 kg med VV! Blir lite stolt över att jag verkligen har hållt i det här nu och kämpar för resultaten. 

Nu är det bara att försöka fortsätta i samma spår! Den här veckan kan dock bli lite tuff men det är okej med sånna veckor ibland, så länge dom inte kommer för ofta. 
Ha en härlig kväll allihopa. ♥
 
 
 
Allmänt, Viktväktarna | |
Upp