Del 2/4 avklarad

Hej!!
 
Nu var det väldigt längesedan som jag skrev här. Varje vecka sedan Rosa Bandet loppet var har jag tänkt att jag ska skriva ett inlägg om loppet, också har jag glömt bort det direkt. Men nu så!
 
30 september var det ju dags för andra delen i tjejklassikern, Rosa Bandet loppet. Jag skrev ett inlägg här några dagar innan om att det ändå kändes rätt så bra inför det, dagen efter blev jag sjuk. Så någon träning dom sista dagarna blev det inte!
 
Jag hade starttid vid 14 någon gång..? Har jag för mig. :) Så vi behövde inte åka hemifrån supertidigt, vilket var skönt! Det var sååå kallt den dagen, vilket på ett sätt kändes skönt men det var lite jobbigt när vi gick runt där innan starten och frös. Solen tittade dock fram när jag stod vid starten så jag frös absolut inte under loppet (hade inte förväntat mig att jag skulle göra det heller ;)). Själva loppet kändes helt okej! Jag hade en plan att jag skulle springa/jogga där det var plant och gå upp för backarna. Det var backar hela tiden kändes det som så det vart ju inte supermycket springa haha. Men jag höll mig till min plan och det var nog bra, trots att jag gick upp för backarna så var dom hemska. Hade jag försökt springa i vissa backar hade jag nog inte orkat så långt. Efter den sista mördarbacken kändes det sååå tungt men då var det så nära mål så jag fick ändå lite kraft till att ta mig i mål. 1.22 har jag för mig att måltiden blev och det är väll kanske ingen supertid men jag är jättenöjd! Mitt enda mål var ju bara att ta mig i mål och det gjorde jag. :)
 

Haha bjuder på dessa! Så roligt ändå att ha lite bilder från loppet?? Ser så fokuserad ut. :) 
 
Jag är så stolt över mig själv och nu har jag ändå tagit mig igenom 2 lopp?? Så häftigt! Nu väntar det värsta, tjejvasan.. Jag har aldrig längtat efter snö så mycket som jag gör nu. Den får gärna komma snart så jag hinner träna, känner mig lite stressad.. 
Mina fina medaljer!! Hoppas på att jag klarar av dom andra två loppen också. ♥
Allmänt, Tjejklassikern | |
Upp